tisdag 27 april 2010

Vecka 6

Blir inte mycket skrivande, fullt upp oftast och orkar sällan skriva när jag kommit hem, åka 6:30 och komma hem 19:30 :)

Var serverinstallation i fredags som vi höll på med hela dagen nere i stockholm, mycket fixa konton på datorer och överföra gammal mail, sätta upp lite nya konton i servern som vi inte visste om och göra diverse saker, kom hem vid 21 denna gång iaf, cheferna satt dock kvar till 23 men det var inte så mycket jag kunde göra där ändå.

I måndags blev det att åka ner till samma ställe då mycket inte stämde hos användarna (de hade väldig stökigt IT-miljö) så det blev lite fixande med skrivare och andra program och lära användare hur man gör, svårt när det är nytt! blev en heldag där nere iaf, lite extra eftersläcking sker nu Tisdag, deras skrivare vill inte riktigt vara med och leka men ska nog lösa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar