Har fått en Netgear GSM7224 L2 24Ports Switch att confa, bla lite vlan och så.
Oj vad allt ska va annorlunda än cisco. =) får använda gui't för att konfa.
..Hittar inte ens hur man sätter ett enable password på den :D
Oh well! google is your friend.
Allt går bra här iaf, rullar på i lagom takt, sitter på kontoret mest nu och agerar support om det ringer eller ett ärende kommer in.
tisdag 13 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar