tisdag 13 april 2010

Vecka 4

Har fått en Netgear GSM7224 L2 24Ports Switch att confa, bla lite vlan och så.

Oj vad allt ska va annorlunda än cisco. =) får använda gui't för att konfa.

..Hittar inte ens hur man sätter ett enable password på den :D

Oh well! google is your friend.


Allt går bra här iaf, rullar på i lagom takt, sitter på kontoret mest nu och agerar support om det ringer eller ett ärende kommer in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar