så efter några dagars ledigt är vi tillbaka, Dagen har gått åt för planering mot kommande installation av ny miljö på företaget vi var och inventerade hos förra veckan.
Jag skulle förklara STP för chefen idag.. glömt nästan allt känns det som. Inte direkt redo för att certa tror jag, Oh well.
tisdag 6 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar