Fick hem en ny server i torsdags som ska rullas ut på fredag denna vecka, sitter och konfar och har mig med den. Sitter och lär mig om Global Policys och Remote admin för antivirus, rätt smidiga grejer när man väl kan använda dem.
Sitter även och kompilerar en checklista som ska användas för varje ny server vi ska installera/ställa ut då sbs08 är relativt nytt för de andra här med, Mycket dokumentation är bra!
Switchen har nu chefen åkt ut för att sätta upp på plats så får se hur det går.
Har även fått två styckna Dell Vostro Laptops att färdigställa. Smidiga små laptops, skulle vilja ha en likadan nästan. Lugnt på supportsidan idag, ingen som ringt eller så iaf :)
tisdag 20 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar