måndag 29 mars 2010

Måndag

Sitter och testar RAM'et på en DELL Laptop, så passar på att skriva några rader.

I torsdags tog det sån tid att överföra gammalt arkiverat data från servern så chefen tog hem den till sig över helgen och la allt på en usb disk, nu imorse åkte vi förbi där och stoppade in den i den nya servern och sen på kontoret remotade in och började överföra allt.

Imorgon ska vi till ett företag i stockholm och inventera alla deras datorer på program/lösenord.


Happ, minnet passar så får söka vidare. Får order att blåsa om XP och hoppas på det bästa~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar